GNP Energy – en ung og uavhengig strømleverandør

GNP Energy – en ung og uavhengig strømleverandør

Annonse

Verden ville se veldig annerledes ut hvis vi ikke hadde noen mulighet for å bruke strøm. Noen bruker mer strøm enn andre, men det er ytterst få som ikke bruker noe i det hele tatt. Derfor er det også viktig å velge den riktige strømleverandøren. Det er en del å velge mellom, og flere har vært på markedet i veldig lang tid. Det finnes også et selskap som tar opp kampen med de tunge aktørene på markedet, og som strever etter å kunne tilby den aller rimeligste strømmen til kunder i hele vårt langstrakte land. Det selskapet heter GNP Energy.

Skift på to minutter

I dag kan man nærmest skifte leverandør så ofte man vil, og det er som regel ingen problemer tilknyttet et slikt bytte. Det er i hvert fall tilfellet hvis du skifter til GNP Energy. Over 250.000 glade kunder har allerede gjort det, og hele prosessen er særdeles enkel. Det tar faktisk kun to minutter. Det eneste du behøver å gjøre, er å gå inn på hjemmesiden og fylle ut skjemaet. Resten ordner GNP Energy, og du kan se frem til en enkel og oversiktlig strømavtale, med strømpriser som virkelig tåler sammenlikning.

Uavhengig leverandør

Siden GNP Energy startet sitt strømeventyr i 2010, har selskapet opplevd en voldsom vekst. Hovedkontoret ligger i Sandefjord, hvor 27 erfarne medarbeidere hele tiden jobber for å sikre kundene de beste strømprisene på markedet. GNP Energy er et uavhengig strømselskap, og produserer ikke strøm selv. Det betyr igjen at bedriften ikke har noen interesse i høye strømpriser, men kjøper selv strøm på markedet de kan levere videre. Dette foregår ikke kun i Norge, men også i Danmark, Sverige og Finland.

Les mer her og få mer informasjon om GNP Energy.

Best kundeservice

Det aller viktigste for at en bedrift skal kunne overleve, er et godt kundegrunnlag. Dette kundegrunnlaget må selvfølgelig pleies, slik at kundene har lyst til å være der, også i fremtiden. Kundene skal med andre ord være fornøyde. Det er vanskelig å lage en forretning, i hvert fall en lønnsom forretning, uten kunder. Dette er noe GNP Energy selvfølgelig også er klar over, og derfor har de et meget tydelig mål om å ha den aller beste kundeservicen i landet.

Informasjon lett tilgjengelig

De aller fleste benytter seg i dag av nettet. Det gjelder også kundene. Man ringer ikke til bedrifter for å få svar på spørsmål i samme grad i dag som for kun få år siden. Vi har blitt vant til å få den informasjonen vi trenger på nettet, og det betyr også at man faktisk kan finne den informasjonen man trenger fort. Som kunde hos GNP Energy legger man merke til hvor mye som er tilrettelagt for at du som kunde skal ha en god opplevelse, helt fra du velger å bli kunde. Hjemmesiden er brukervennlig, og all informasjon du normalt trenger er lett tilgjengelig. Skulle du ikke finne det du er ute etter, så er det selvfølgelig bare å ringe eller sende en mail. Så besvares det så fort som mulig.

Aktiv deling av informasjon

Selskapet er snart 10 år gammelt. Det er ingen alder for en kraftleverandør. Kanskje er det på grunn av den unge alderen at GNP Energy forstår hvor viktig det er å være aktiv på de forskjellige medier. Man kan hele tiden holde seg oppdatert om nyheter og annen informasjon på LinkedIn, Facebook, Instagram og Pinterest. GNP Energy er også på YouTube, og en slik aktiv holdning til deling av informasjon viser hvor seriøst GNP Energy tar sitt kunde- og bedriftsforhold.